Bağlantılar

2017-2018 YAZ OKULU BAŞVURU VE KAYIT İŞLEMLERİ

ÖNEMLİ DUYURU: Üniversitemiz 2017-2018 eğitim öğretim yılı yaz okulu ön kayıtları 18-21 Haziran 2018 tarihleri arasında elektronik ortamda yapılacaktır.

Yüksekokulumuzdan ders almak isteyen diğer üniversite öğrencilerinin; kayıt tarihleri içerisinde yaz okulundan ders seçebilmeleri ve Öğrenci İşleri Otomasyon Sistemimize kayıt olabilmeleri için http://adayogrenci.trakya.edu.tr adresi üzerinden 11 Haziran 2018 (08:30) tarihinden itibaren 13 Haziran 2018 mesai bitimine kadar başvuru bilgilerini girmeleri gerekmektedir. Aksi takdirde ön kayıt işlemi yaptırabilmeleri mümkün değildir.

NOT: 2017-2018 eğitim öğretim yılı yaz okulunda açılması planlanan Keşan Hakkı Yörük Sağlık Yüksekokulu Hemşirelik Programı dersleri, Tıp Fakültesi Dr. Ratip KAZANCIGİL Derslik Binası (Edirne Merkez Balkan Yerleşkesi)'nda yapılacaktır.
Yaz Okulu Derslerine Kayıt Yaptıran Öğrenciler, 25 Haziran 2018 Tarihinde Yatırmış Oldukları Ücretlere İlişkin Banka Dekontunu ve Kayıt Formlarını İmzalayarak Dersi Veren Öğretim Üyesine Teslim Edeceklerdir.


  1. Diğer Üniversite Öğrencilerinin Yapması Gereken İşlemler
  2. Üniversitemiz Öğrencilerinin Yapması Gereken İşlemler.
  3. Açılacak Dersler ve Ders Ücretleri
  4. Yaz okulu uygulama esasları
  5. Haftalık Ders Programı
  6. Yaz Okulunda Açılması Muhtemel Derslerin İçerikleri
  7. Yaz Okulu İle İlgili Detaylı Bilgilendirmeler İçin Lütfen Tıklayınız.

ÖĞRENCİ DUYURUSU (KAYIT İŞLEMLERİ)

1- 2017-2018 Öğretim yılı Yaz Okulu ders kayıtları 18 – 21 Haziran 2018 tarihleri arasında internet üzerinden elektronik ortamda gerçekleştirilecektir.

2- Ders seçim işlemi için ayrılmış olan süre kesinlikle uzatılmayacaktır.

3- Yaz okulundan ders seçim işleminizi aşağıda belirtilen şekilde yapabilirsiniz. Seçtiğiniz dersin ücreti ve hesap numarası (IBAN no) “Kayıt Yenileme” ekranında görüntülenecektir. Ders seçimi yaptığınız gün saat 17:30’a kadar seçmiş olduğunuz ders/derslerin ücretini ilgili hesaplara yatırmanız gerekmektedir, yatırmadığınız takdirde başvurunuz iptal edilecektir. (Seçilen derslerin ücretini yatıracağınız hesap numaraları, dersi açan okula göre değişiklik göstermektedir.) Yaz Okulu ücretlerinizi Türk Ekonomi Bankası’nın (TEB) herhangi bir şubesine elden yatırabilirsiniz. Lütfen ders ücretlerini yatırdığınıza ilişkin dekont istemeyi unutmayınız. Alacağınız Dekontu 25 Haziran 2018 tarihinde kayıtlı olduğunuz (kendi) okulunuzun Öğrenci İşleri Bürosuna teslim etmeniz gerekmektedir.

4-Açılamayan derslerden açılan derslere geçiş imkanı 25-26 Haziran 2018 tarihlerinde verilecektir. Bu işlem kendi okulunuzun Öğrenci İşleri Bürosu’ndan yapılacaktır. İnternetten Yaz Okulu Ders Seçimi İşlemi için:

a) “http://obs.trakya.edu.tr” internet adresine bağlanarak Öğrenci Bilgi Sistemi’ne erişebilirsiniz.

b) Ekranın sol tarafında bulunan “Şifre gerektiren işlemler için lütfen sisteme giriş yapınız” ibaresinin altındaki “Giriş” tuşuna basınız. Açılan pencereye öğrenci no ve şifrenizi yazıp, “Giriş” tuşuna tıklayınız.

c) Sol bölümde yer alan “Kayıtlanma” seçeneğinden “Kayıt Yenileme” işlemini seçiniz.

d) Açılan ekranın orta kısmında “Listede Olmayan Ders Ekle” butonunu tıkladıktan sonar açılan “Ders Ekle” penceresinden ders seçeceğiniz Fakülteyi ardından Bölümü Seçiniz.

e) Yaz Okulunda almak istediğiniz dersleri seçip, aşağıda bulunan “Ekle” butonuna tıklayarak tek tek ekleyip, “Kaydet” butonuna tıklayınız.

f) Seçilen Derslerin Ücretleri ile ücretlerinin yatırılacağı hesap (IBAN) numaraları “Kayıt Yenileme” ekranın “Seçilen Dersler” bölümünde, görüntülenecektir. Söz konusu ücretleri aynı gün içerisinde Türk Ekonomi Bankası (TEB) Şubelerinden ilgili hesap (IBAN) numarasına saat 17:30’a kadar yatırmanız gerekmektedir. Aksi halde başvurunuz geçersiz sayılacak ve kaydınız yapılmayacaktır.

g) Bu sürece onay verinceye kadar, seçilmiş olan dersler üzerinde değişiklik yapılabilmektedir.

h) Konu ile ilgili sorularınızı Biriminiz Öğrenci İşleri Bürosuna danışabilirsiniz.

ı) Üniversitemiz öğrencileri ve Diğer üniversite öğrencileri  Yaz Okulunda seçmiş olduğunuz ders ücretlerine ilişkin dekontu ve Kayıt Formlarını imzalayarak 25.06.2018 tarihinde Dersi Veren Öğretim Üyesine Teslim Edeceklerdir.



Bu içerik 11.06.2018 tarihinde yayınlandı ve toplam 2460 kez okundu.