Bağlantılar

2022-2023 Eğitim Öğretim Yılı Güz Yarıyılı Kurumlar Arası Yatay Geçiş Kontenjanları İle Başvuru ve Değerlendirme Takvimi

Üniversitemiz 2022-2023 Akademik Yılı Güz Yarıyılı Kurumlar Arası Yatay Geçiş Kontenjanları ile Başvuru ve Değerlendirme Takvimi açıklanmıştır.

 
Yatay Geçiş Esasları için tıklayınız

 

KURUMLARARASI YATAY GEÇİŞ TAKVİMİ

Başvuru Başlama ve Bitiş Tarihi

:

18.07.2022 - 29.07.2022

Değerlendirme Başlama ve Bitiş Tarihi

:

15.08.2022 - 25.08.2022

Sonuç

:

26.08.2022

Kesin Kayıt Başlangıç ve Bitiş

:

05.09.2022 -07.09.2022

Yedek Kayıt Başlangıç ve Bitiş

:

08.09.2022 – 09.09.2022

  








KONTENJAN

YÜKSEKOKUL

BÖLÜM

2. SINIF

3. SINIF

YURT İÇİ

YURT DIŞI

YURT İÇİ

YURT DIŞI

KEŞAN HAKKI YÖRÜK SAĞLIK YÜKSEKOKULU

HEMŞİRELİK

3

-

3

-

KEŞAN HAKKI YÖRÜK SAĞLIK YÜKSEKOKULU

ACİL YARDIM VE AFET YÖNETİMİ

16

3

-

-












1)Başvurular şahsen, kargo veya posta ile Trakya Üniversitesi Keşan Hakkı Yörük Sağlık Yüksekokulu Öğrenci İşleri Birimine yapılabilir.  (Posta ve kargo yolu ile yapılan başvurulardan kaynaklanan gecikmelerden dolayı sorumluluk kabul edilmemekte olup, belge ulaştırılması ile ilgili teyit işlemi posta kuruluşundan yapılmalıdır.)

Adres:  Trakya Üniversitesi Keşan Hakkı Yörük Sağlık Yüksekokulu
 Hersekzade Yerleşkesi Yeni Mah.Yusuf Çapraz Cad.
 Yemen Sok. No:13    22800 / Keşan /EDİRNE

2) Yatay geçiş başvuruları elektronik ortamda da alınabilecektir. (Yurt dışı başvurular şahsen yapmalıdır.)

Elektronik ortamda başvuru yapacak öğrencilerin, istenen belgeleri mutlaka tek bir PDF dosyası olacak şekilde eklerdeki belgelerinizi aşağıda bulunan sıralamadaki gibi kesansyo@trakya.edu.tr  adresine göndermeleri istenmektedir.. E-posta konu alanında Kurumlararası Yatay Geçiş- Ad SOYAD - T.C. Kimlik No-bölüm-sınıf yazılmalıdır. (örn: Kurumlararası Yatay Geçiş-Ahmet MERİÇ-24681012146-Hemşirelik-2). 

Not-1:
 Elektronik başvuru yapan öğrenciler kesin kayıt hakkı kazanmaları takdirde belge asıllarını Yüksekokulumuza ibraz edeceklerdir.
Not-2: Başvuru için gerekli belgeler içerisinden elinizde bulunmayan belgeyi dilekçeniz üzerinden silmeniz gerekmektedir. Dilekçenizde ekler bölümünde yazılı olup ekler kısmında ilgili belgenin bulunmaması durumunda başvurunuz geçersiz sayılacaktır.
Not-3: E-posta ile başvurunuzun kabul edilip edilmediği gönderdiğiniz maile cevap olarak bildirilecektir. E-postalarınızı kontrol etmeyi unutmayınız.

Başvuru Dilekçesi için tıklayınız

 Başvuru için gerekli belgeler
1) 
Dilekçe (Islak İmzalı)
2)
 Öğrenci Not Belgesi (Transkript) (Onaylı veya Edevlet Barkodlu)
3) Disiplin cezası almadığına ilişkin belge. (Onaylı)
4) ÖSYS Sonuç Belgesi.
5) Lise Diplomasının Fotokopisi.
6) Öğrenim gördükleri derslerin ayrıntılı ders içerikleri ve öğretim planı (Onaylı)
7) Nüfus Cüzdanı Fotokopisi
8) İkinci öğretim bölümünde okuyup, örgün öğretim bölümü için başvuracak öğrenciler için % 10'a girdiğini gösteren başarı belgesi.
9) Kendi Üniversitesinin Lisans Eğitim, Öğretim ve Sınav Yönetmeliği
10) Yatay geçişine engel biri durum olmadığına dair belge.

Bu içerik 19.07.2022 tarihinde yayınlandı ve toplam 1065 kez okundu.