Bağlantılar

ÖĞRENCİ KALİTE KOMİSYONU ÇALIŞMA USUL VE ESASLARI

 1.AMAÇ

Bu komisyonun amacı; Trakya Üniversitesi Keşan Hakkı Yörük Sağlık Yüksekokulu öğrencilerinin verilen eğitim kalitesini değerlendirmeleri, sosyal/bilimsel etkinlikler düzenlemeleri ve sosyal sorumluluk projeleri oluşturmaları ile ilgili gerekli planlamaları yapmak, raporlandırmak, kalite komisyonuna sunmak ve eğitim standartlarını artırmaktır. 

 

 2. GÖREV ve SORUMLULUKLAR

  1. Acil Yardım ve Afet Yönetimi, Hemşirelik Bölümü öğrencilerinin görüş ve ihtiyaçlarını yüksekokul yönetimine iletmek üzere Eğitim-Öğretim yılı boyunca Güz dönemi başında birinci sınıf öğrencilerine “Öğrenci Beklenti Anketi” uygulamak ve sonuçları analiz ederek Yüksekokul Kalite Komisyonuna sunmak,
  2. Acil Yardım ve Afet Yönetimi ile Hemşirelik Bölümü öğrencilerinin sorunlarını tespit etmek için Güz ve Bahar dönemi sonunda her sınıftan belirli sayıda öğrenci grupları ile görüşmeler yapmak ve görüşmeler sonunda tespit edilen sorunları raporlandırarak kalite komisyonuna iletmek
  3. Acil Yardım ve Afet Yönetimi ile Hemşirelik Bölümünde verilen eğitimlerin, öğretim yöntemlerinin ve uygulamaların kalitesinin değerlendirilmesi için Güz ve Bahar dönemi sonunda öğrencilere anket uygulamak, sonuçları raporlandırmak ve kalite komisyonuna sunmak,
  4. Öğrencilere kalite süreçleri hakkında bilgi vermek, kalite süreçlerine katılımı sağlamak, 
  5. Öğrencilerin Eğitim-Öğretim yılı boyunca Güz döneminde iki, Bahar döneminde iki olmak üzere toplamda en az dört kez öğrenci ya da topluma katkı sağlayacak sosyal/bilimsel etkinlikler planlamalarını sağlamak, bu etkinliklerin her yıl tekrarlanmasını sağlayarak süreklilik oluşturmak ve yapılan etkinlikleri raporlandırarak kalite komisyonuna sunmak,

 

3. KOMİSYONUN ÇALIŞMA ŞEKLİ

  • Komisyon eğitim-öğretim dönemi başında toplantı düzenleyerek, görev ve sorumluluklar doğrultusunda çalışma planı, iş bölümü ve çalışma takvimi hazırlar.
  • Öğrenci Kalite Komisyonu yapılan planlamaların yürütülebilmesi için Akademik yıl içerisinde ihtiyaç duyulan sayıda toplantılar düzenler.
  • Her eğitim-öğretim dönemi sonunda öğrenci komisyon çalışmalarına ilişkin raporlar hazırlanarak Yüksekokul Kalite Komisyonu’na sunulur.

 

 4. KOMİSYON BAŞKANI VE ÜYELERİ

Sinem BALABAN (Acil Yardım ve Afet Yönetimi)

Bilal Can DİREKÇİ (Acil Yardım ve Afet Yönetimi)

Berivan ATICİ (Acil Yardım ve Afet Yönetimi)

Nazire SALDIRAN  (Hemşirelik)

Hülya YILMAZER (Acil Yardım ve Afet Yönetimi)

Hilal İSLİ (Acil Yardım ve Afet Yönetimi)

Sara Nur AKDENİZ (Hemşirelik)

Gökdeniz AVCİ (Hemşirelik)

Rozerin KINAŞ (Acil Yardım ve Afet Yönetimi)

Fatmagül ACAR (Hemşirelik)

İbrahim KARATEKOĞLU (Hemşirelik)

Mehmet Eyyüp KARAKEÇİLİ (Hemşirelik)

Emir ÇOKGÜLER (Hemşirelik)

Bu içerik 25.04.2025 tarihinde yayınlandı ve toplam 11 kez okundu.